Enchanted to meet you
dear crush :')
Sunday, May 27, 2012 @ 1:50 AM | 0 notes


okay , ignore post crush aku sebelum ni . itu yang dah lepas sebab mamat tuh dah ada BFF yang tercantik di dunia ! sekarang ni i have a new crush , terdetik rasa suka terhadap dia , okay , nak tahu cerita nya acano ? okayy , masa aku newbie di twitter , aku ada tweet something merapu , and dia comment tweet aku tak silap , aku dah lupa but aku still ingat :D , dia pun pena komen gambar aku kat tweet , heheh , dia kata aku comel , k fine...aku malas nak perasan bagai , kot ye dia saje buat aku perasan :/ , but aku pasti dia jujur :) , aku tengok muka diaa , dia handsome and di mata aku dia nampak tenangg jeh , aku tak tahu kenapa , tiba-tiba terdetik rasa suka kat dia , memang nafsu syaitan ke atau takdir Allah S.W.T ? dekat lelaki lain takde pulak aku feeling macam ni kat dia :'( adakah ini satu ajaib or kebetulan or tentang hati ? hehek *jiwang pulak . kenapa padangan pertama aku terhadap dia depan screen comp nipis membuat aku rasa macam semacam , aku tengok ZAYN MALIK yang handsome tuh takde laa rasa macam aku tengok mamat tuh , hurm . dia ada muka yang magic ke :0 , heheh , entah lah , btw , aku suka cakap dengan dia , aku dengar suara dia memang rasa tenangg jeh , rasa macam bahagia jeh hidup aku ni :3 . YaAllah ! dugaan dan ujian apa yang Engkau telah menimpa terhadap hamba mu yang lemah ini ? aku risau aku leka tentang perasaan sampai terlupa terhadap Rabb aku :'( semoga Allah S.W.T tunjukkan kebenaran tentang apa yang berlaku kat aku ni , hope sooo :') tapi yang pasti , wahai crush ! tahniah kerana kau telah jatuh kan hati aku dekat kau . aku memang tabik :0 bukan senang aku nak suka lelaki , yang specific person only , tapi problem nya aku baru jeh kenal mamat ni , tak jumpa tak apa , tiba-tiba terjatuh hati dekat dia , adakah ini namanya cinta ? heheh , yang aku palingg sukaa dia baik , lelaki yang tak cakap merapu , dia juga TINGGI ! lagi aku cair . heheh , act aku memang minat lelaki tinggi . kalau kahwin anak pun tinggi sekali , heheh , kalau dia jodoh aku . aku happy , sebab kalau kita ada jodoh , sejauh mana pun kita , kita takan lari kemana dan tetap akan bersatu :') , ohhyahh , dia duduk jauh dari aku , tapi takpe , even you far away , but you still nearing in my heart , tiap-tiap malam aku bayangkan dia ada dekat depan aku , dan bayangkan dia jaga aku time aku terlena , hurm....aku harap aku dapat bersatu dengan dia sebab nama dia tertulis di hati aku , his name is N O R R O <----he's mine ! 

p/s : if you belong with me , i'll try my best to make you happy <3 ilyforever