Enchanted to meet you
cacti ku sayang :*
Sunday, May 27, 2012 @ 2:33 AM | 0 notes

                                                                                 
  yaAllah ! yaAllah ! yaAllah cantik nya ciptaan Mu :'0
aku amat terharu menengok kebesaran Allah S.W.T . belum lagi aku tengok Syurga yang Allah S,W.T ciptaa , indah segala indah , SubahanAllah ! , heheh , ohhoyy stalk-stalk sekalian ? today i gonna shared you about cacti . heheh . yee A'ah aku beli pokok cactus , aku kumpul koleksi dan sayang cacti aku macam sayang nyawa aku . kat rumah ada 6 cacti , aku jaga cacti aku elok-elok supaya tumbuh bunga kasih sayang , makna nya aku ni pandai jaga lerr . heheh , ohh yahh , thanks kepada orang yang buat tutorials cara nak jaga cacti ku sayang . heheh . mmuah kat tangan :) ohyahh ! gambar kat atas tuh bukan cacti aku . hiasan jeh . heheh . tapi....aku ada satu wish ....nampak tak pokok cacti warna merah menyala tuh ? aku nak tuuuuh ! but ayah aku kata mahal , sedihh aku , pokok tuh import , yang kecil baru harga 6ringgit , kalau yang besar maybe mahal sikit ikut saiz . heheh , aku nak yang BESARRRR punyaa . heheh . dah takde orang nak belikan , aku kumpulkan je laa duit sendiri . hehhe , tapi yang pasti , aku nakk cacti tuu ! kalau ada memang complete koleksi cacti unik aku ! heheh , siapa yang belikan memang aku sayanggggg dia :D heheh , ohyahh , cara jaga pun aku dah tahu , heheh , cacti senang jaga sebab tak perlu siram tiap2 hari , dia tahan lamaa . huhuh . 

iloveyoucacti <3