Enchanted to meet you
the new little boy ^^
Saturday, June 16, 2012 @ 7:32 AM | 0 notes

↑ kenal tak budak kecil ni ? 

kelakar lah gambar tuh XD tapi diaa comel ^^ nama dia Muhaimin....nak tahu tak , budak ni dulu masa aku form 2 dia fom 1 en dia sombong...and dia MPP so nampak cam garang laa . aku pun takut nak tegur dia...hishh..adik panass lah katakan . haha^^ and this year tiba-tiba dia tegur aku .. what (?) is this real or dreaming ? harhar ... mula-mula aku ingat diaa ni jenis selfish . rupanyaa...yaAllah jauh sangkaan aku . masa  melayan diaa...huh ! memang susah sikit budak ni . jenis mengada-ngada . manjaaa and gedik pun ada . diaa best ar gak . act mula-mula aku anggap budak ni "BUDAK KECIL" tapi gelaran yang aku cakap tuh memang takda kat diri dia . he looks matured btw ... heheh^^ yang best nyaa dia ni jenis tak mudah GIVE-UP . yeahh...aku memang tabik . dia jugaa buat aku happy . ohh muhaimin . heheh XD and he stole my hati ... hahah *cewahh .. nak tahu tak ! he more young than me ! argghh . imma old girl . heheh >< . and now he's mine ! hati aku yang keras ni dapat dia cair kan...ohhh so magic this boy . imma so WOWW :/ but yang pasti aku aku.....nak segeh budak ni sebab dia manjaa sangat . haha XD macam ape jeh . dia ni caringg aww . comel pulaa tuh . please be nice with me okay imuhaimin budak omey gilaa :)

(if i was your girlfriend , never let you go)